Reklamasjon

Dersom du oppdager feil med ditt produkt må du innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget kontakte oss for å melde ditt ønske om å benytte deg av reklamasjonsretten. Reklamasjonsfristen er normal 2 år for produkter som ikke er ment å vare vesentlig lenger og som har en reklamasjonstid på 5 år. Det er ingen reklamasjonsrett på produkter som er slitt eller ødelagt etter overdreven og feil bruk.

Kontakt oss her:

Her kan du lese mer om reklamasjonsretten i norge:

 

Angrerett

Først av alt lever vi etter reglen om at dersom du ikke er fornøyd, vil bytte eller levere tilbake fordi du angrer, ønsker vi at du skal levere tilbake produktet med et smil. Vi ønsker ikke være kompliserte i vår håndtering av retur. Når det er sagt opplyser vi om angrefristloven nedenfor slik byråkratene har laget den. 

--------

Dersom du angrer på et kjøp gjennomført i vår nettbutikk er det angrerettloven som gjelder hos oss. Angrerettskjema sendes pr. e-post eller følger pakken med ditt produkt. I en situasjon hvor angreretten skal benyttes er det viktig at produktet er godt i varetatt og i sin original emballasje og eller innpakning. Er et produkt tatt i bruk som ditt eget gjelder ikke angreretten lenger.

Angreretten krever en handling fra deg som kunde. Du skal fylle ut din del av angrerettskjemaet og sørge for at pakken kommer uskadet i retur til oss innen fristen på 14 dager sammen med angrerettskjemaet.

Angrer du før pakken er sendt kan du ringe oss på telefon 69 20 90 00, sende epost til nettbutikk@in-bo.no eller logge inn på nettbutikken og slette ordre i kontoadministrasjon.

--------

 

 Kort oppsummert, angerer du? Si i fra til oss så fikser vi det relativt enkelt :)

 

Angring ved å ikke hente pakken hvorpå pakken automatisk går i retur uten varsel fra kunden krediteres i sin helhet. Vi tar forbehold om at frakt for retur kan bli belastet deg i form av faktura.

 

Lenke til angrerettloven